16-08-2008
Schagen FM scoort als lokale omroep een stuk beter dan gemiddeld. Dat blijkt uit de eerste resultaten van een bereikbaarheidsonderzoek dat recent is gehouden.
Waar landelijk slechts 7% van de inwoners geregeld naar de lokale omroep luistert is dat bij Schagen FM ruim 25%. Voor de…
21-05-2006
Klanten van Thuiszorg Kop van Noord-Holland zijn tevreden over de diensten van die instelling. Dat blijkt uit een landelijk onderzoek naar thuiszorginstellingen.
Met een 8,6 eindigde Thuiszorg Kop van Noord-Holland op een tweede plaats.
18-05-2006
De gemeente Schagen scoort goed als het gaat om voorlichting en actief beleid voor minima. Dat blijkt uit een onderzoek naar het minimabeleid in Noord-Holland. Het onderzoek werd uitgevoerd door de Samenwerkende Bonden van Ouderen in Noord-Holland.
10-02-2006
Het servicecentrum van de politie Noord-Holland Noord, bereikbaar op 0900 - 8844, heeft gemiddeld een 8 gescoord bij een landelijk onderzoek naar de kwaliteit van callcentra van de politie. Het korps is erg blij met deze uitslag.
Het onderzoeksbureau Telan doet periodiek onderzoek naar de…
14-12-2005
De Afval Inzamel Dienst (AID) van het Gewest Kop van Noord-Holland heeft opnieuw goed gescoord in een landelijk onderzoek onder afvalinzameldiensten.
Vooral voor wat betreft de inzamelkosten scoort de AID een dikke voldoende. Met name bij de inzameling van rest- en GFT-afval is de AID de…
30-09-2005
Klanten van de Dienstenwinkel zijn zeer tevreden over de zorgverlening van de thuis- en kraamzorgorganisatie. Dat blijkt uit een onlangs gehouden hertoetsing voor het ISO-Keurmerk. Voor de thuiszorg scoort de Dienstenwinkel een 8,2. De kraamzorg scoort met een 9 nog beter.
15-11-2004
Het nieuwe WVG-vervoer zoals dat dit jaar is geïntroduceerd scoort goed. Dat blijkt uit een enquête die onlangs door het Gewest Kop van Noord-Holland is gehouden.
75% van de ondervraagden vindt het prettig dat tegenwoordig zelf een vervoerder kan worden gekozen. Alleen VALYS, een…
22-02-2004
De dienstverlening van de Jeugdgezondheiddszorg (JGZ) Kop Noord-Holland voor 0 tot 4-jarigen scoort goed in een tevredenheidsonderzoek onder de klanten.
De medewerkers krijgen hoge punten voor deskundigheid, vriendelijkheid en het rekening houden met privacy. Het optimaliseren van…
11-04-2003
De gemeente Zijpe scoort goed als het gaat om gemeentelijke dienstverlening, klantvriendelijkheid en bereikbaarheid. Ook voelt de bevolking van Zijpe zich overdag en s avonds veilig. Dat blijkt uit een onderzoek door het Sociaal-Wetenschappelijk Bureau Westfriesland in opdracht van de gemeente…