10-03-2008
De politiek in Harenkarspel gaat 31 maart in debat over verbetering van de dienstverlening van de gemeente. Directe aanleiding is een kritisch rapport van de Rekenkamercommissie van Harenkarspel.
In dat rapport uit die commissie onder andere kritiek op de telefonische dienstverlening,…
10-02-2008
De gemeente Harenkarspel gaat de dienstverlening verbeteren. Aanleiding is een kritisch rapport van de Rekenkamercommissie van Harenkarspel.
In 2005 is een groot omnibusonderzoek gedaan. Daaruit bleek dat 34% van de inwoners niet tevreden is met de telefonische dienstverlening en 42% van…
22-02-2004
De dienstverlening van de Jeugdgezondheiddszorg (JGZ) Kop Noord-Holland voor 0 tot 4-jarigen scoort goed in een tevredenheidsonderzoek onder de klanten.
De medewerkers krijgen hoge punten voor deskundigheid, vriendelijkheid en het rekening houden met privacy. Het optimaliseren van…